Holenderskie kafelki

20:57 Mitsukki 4 Comments


Jak pisałam wcześniej, po No More Breaks lakier zaczął odłazić. Na drugi dzień po prostu odskakiwał, a czarne końcówki były ząbkowane ^^ Zatem była to doskonała okazja, żeby znowu pomalować paznokcie.
Chciałam od jakiegoś czasu zrobić coś w biało-niebieskiej kolorystyce - trochę jak holenderskie kafelki ;)
Brak mi jakiejś bardziej pasującej płytki (marzą mi się do tego celu kwiatko-maziaje), ale uparłam się, że chcę i koniec.
As I wrote earlier, after No More Breaks, my nail polish was acting weird, and on the next day my nails were chipped, so it was a great moment to do sth different on my nails.
I wanted to do sth white and blue - just like the blue pottery fron Holland. I still don't have the perfect plate for it, but I really wanted to try it today :)

Biały/white Pierre Rene, który już tu był :)
Niebieski/Blue H&M, niestety już niedostępny, co bardzo mnie boli, bo uwielbiam ten kolor i będę musiała szukać dla niego zastępcy :( (unfortunalety it's not aviable anymore so I have to find sth similiar, because I love that shade)
Konad plate m83


You Might Also Like

4 komentarze:

  1. Siedze i patrze sie jak sroka w kosc na Twoje paznokcie. Normalnie jestem psychofanką twoich paznokci nr uno. Ustawie je sobie na tapecioche.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ze sie odbil taki lakier z HM? bardzo fajnie wyglada :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ten niebieski : mam niemal identyczny z essence colour&go 55 let's get lost ! polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Jeśli zadasz mi pytanie, odpowiem na nie pod danym postem ;)

Obsługiwane przez usługę Blogger.