Union Jack

13:37 Mitsukki 6 Comments

Sprzed kilku miesięcy - sama nie wiem czemu dopiero teraz wrzucam ;)
Teraz wydaje mi się, że zrobiłabym je zdecydowanie równiej i dokładniej - może trzeba je powtórzyć? :D

Jak Wasz poniedziałek? Mój całkiem dobrze, ostatnio zaczynam myśleć, że mogę zacząć lubić poniedziałki - być może ma na to wpływ fakt, że w poniedziałki nie mam zajęć :D Od rana mam jakiegoś powera do roboty, wstałam dość wcześnie (chociaż w nocy nie mogłam zasnąć przez zbliżającą się pełnię - kto też nie może spać przez księżyc ręka do góry!) i już uwinęłam się z większością rzeczy na dzisiaj, pora na licencjat i przedzieranie się przez XVII wieczne teksty po francusku ;)


Uwielbiam Wielką Brytanię. Moja obsesja tyczy się praktycznie wszystkiego, chociaż najbardziej objawia się ślinotokiem na widok rzeczy z wzorem flagi. Nie zapominajmy o brytyjskim akcencie, o matko <mdleje z zachwytu>

Niebieski miss selene 223
Biały MySecret french manicure 01
Czerwony p2 last forever 100 open your heart!


Przy okazji, znalazłam ostatnio na asosie naklejki Rimmela. Orientuje się ktoś czy da się je dostać w Polsce?  Jasne, mogę kupić tam, ale jakoś tak stacjonarnie bym chciała pomacać i przemyśleć. No ale czy nie są piękne?
Znalazłam też w Claire's lakier bezbarwny z dużymi kawałkami brokatu niebieskiego, czerwonego i bladoróżowego, pasuje kolorystycznie, regularnie się na niego gapię, ale nie mogę dojrzeć do kupienia, nie wiem o co chodzi ;)

Miłego dnia! :)

You Might Also Like

6 komentarzy:

  1. mogłabyś chodzić nago, a uroku dodawałby ci te paznokcie! :))) świetne!

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczne :) próbowałam kiedyś, ale nie wyszło :) muszę to w końcu powtórzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Są świetne. Widać precyzje.

    OdpowiedzUsuń
  4. paznokcie w stylu fuckin' empire!
    ładny odcień niebieskiego swoją drogą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne naprawdę fajne. Chyba zacznę śledzić Twój blog, bo uwielbiam takie stylizacje paznokci
    Też prowadzę blog o paznokciach (http://sposob-na-paznokcie.blogspot.com/). Mam nadzieję, że nie będziesz mieć nic przeciwko, jeżeli dodam Twój blog do linków, które polecam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Jeśli zadasz mi pytanie, odpowiem na nie pod danym postem ;)

Obsługiwane przez usługę Blogger.