Loubi

08:28 Mitsukki 0 Comments


Kiedyś kupię sobie prawdziwe Louboutiny :D Na pewno będzie mnie stać, tak tak ;)
Zawsze bardzo podobał mi się Louboutin Manicure, ale wydaje mi się trudny do wykonania - chociaż pewnie jeszcze spróbuję. Od jakiegoś czasu wymyślałam różne wersje Loubi zestawień czarnego z czerwonym, w końcu na pierwszy ogień poszły te :) Jak już ruszyłam to będzie ich więcej.
One day I will have a pair of Louboutins. I always loved Louboutin Manicure, it's difficult, but one day I will try!
Czerwony/red Colorama - niestety nie znam numerka, pożyczyłam go akurat od koleżanki
Czarny/black My Secret 121
Czarny/black Konad 
Essence matt top coat

You Might Also Like

0 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Jeśli zadasz mi pytanie, odpowiem na nie pod danym postem ;)

Obsługiwane przez usługę Blogger.